INLOGGEN

Actueel

7 december 2017


Wie doet wat bij Go2 Payroll?

Jeanine Grevink - Algemeen Directeur
Geboren in de snackbar en getogen in hotel, lunchroom en pannenkoekenhuis van haar ouders. Jeanine heeft het ondernemerschap en de liefde voor het horeca vak met de paplepel ingegoten gekregen. Na omzwervingen in Leeuwarden, Brussel en Australië is zij in 2003 aan de slag gegaan met Go2 Payroll. Met de vele opdrachtgevers in de horeca kan ze haar hart ophalen. In haar werk is Jeanine een ware professional, geen vraagstuk of uitdaging is haar te gek. Met haar overdosis aan enthousiasme, inzet en kennis heeft zij altijd een passende oplossing in huis. Haar specialiteiten zijn arbeidsrecht en sociale wetgeving, ze houdt van de vele aspecten van het ondernemerschap en is gek op netwerken.

Thijs Boersma - Commercieel Directeur
Eén van de gezichten van Go2 Payroll is Thijs. De sportieve Groninger is op zijn 16e naar Emmen verhuisd om bij Handbalvereniging E&O op niveau te handballen. Na vele jaren avontuur in binnen- en buitenland met E&O, Jong Oranje en het Nederlands Team is Thijs gesetteld in Emmen. Thijs is sinds 2006 vennoot bij Go2 Payroll en voornamelijk bezig met de commerciële kant van het bedrijf. Thijs is een daadkrachtige, stabiele ondernemer; no-nonsens, authentiek en eerlijk zijn typische kenmerken van Thijs.

Ina Grevink - Manager Back Office
Van kleuterjuf tot horeca ondernemer tot manager back office van Go2 Payroll. Ina heeft vele kanten van het arbeidsleven gezien en flexibel als altijd, voelt ze zich overal thuis. Deze onmisbare spin in het web is sinds 2005 actief bij Go2 Payroll. Ina kent iedere opdrachtgever en medewerker, zet alle puntjes op de bekende i en is steengoed in details. Altijd up-to-date in de laatste ontwikkelingen en wijzigingen in het vak. Ze houdt van mensen en is dan ook zeer behulpzaam en flexibel als het om uw zaken of die van uw medewerker gaat. Uw deskundige aanspreekpunt voor al uw vragen.


Kirsten Boerland-Stricker - Office medewerker
Met een opleiding in de horeca en een ondernemende familie op de achtergrond, staat dienstverlening en gastvrijheid hoog in het vaandel bij Kirsten. De vloeiende samenwerking met klanten en medewerkers en de behoefte om alles tot in de puntjes te organiseren, maakt haar tot een gewaardeerde office medewerker. Verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op de administratie, verzuim en reintegratie en tegelijkertijd met een flink dosis creativiteit in de weer met de online media, evenementen en beurzen. Een onmisbare spil in het team van Go2 Payroll die altijd voor u klaar staat. 

 

Nieuwsoverzicht